Sayfalar

PARÇALANMIŞ - YORUM



TANITIM

Ben Savannah Miller. Özel Kuvvetler’den Cole Logan’a deliler gibi âşığım. Onu kaybetmemek adına kendimi tehlikeye attım. Bunu yaparken kendimi hiç sorgulamadım ama sorgulamam gereken başka şeyler olduğunu fark ettim. Ailem, arkadaşlarım, inandıklarım…

Cinayetler gördüm, işkenceler gördüm, kaybetmeyi öğrendim ve kazanmak için bedel ödemem gerektiğini…
Evet, ben Savannah Miller. Seçimlerimden ben sorumluyum ve her zaman inandığım şeyler için cesur olmayı hayat bana bir kere daha gösterdi. Aşkın nelerin üstesinden geleceğini öğrendim, aşkın her dibe vuruşta beni nasıl ayakta tuttuğunu öğrendim. Hayatımdaki tüm kirli ilişkileri şimdi bir bir çöpe atma zamanı dediğimde hâlâ kendimi bulma çabasındayım.
“Seni seviyorum, Cole, canımı en çok acıtan da bu.” Savannah Miller






YORUM

Serinin ikinci kitabı bitmiş bulunmakta, aslında seri 3 kitap yerine 2 kitapta olabilirmiş zira kitap çok inceydi....

Yazar ilk kitaptaki şimdiki zaman yazım tarzını bu kitapta kullanmamış bence çok da iyi olmus, zira karakterlerin duygularını bizzat kendilerinden okumayı seviyorum.... 

Savannah'ın yaşadıklarından dolayı güvenli evdeki herkesin gözü onun üzerinde, onu koruyup güvende tutmak ve bu arada da amerikalı denen pisliği bulmak için canla başla çalışıyorlar, fakat Savannah ekibin, özellikle de Cole'un kendisi için hayatını riske atmasından oldukça endişeli, bu yüzden ipleri kendi eline almaya karar veriyor..... 

Belediye başkanı olan babasıyla yüzleşmesinin zamanı geldi, kaçırılmasıyla onun bir ilgisi olup olmadığını mutlaka öğrenmeli, bunun için de kimseye haber vermeden yanına askerlerden birini alarak daha doğrusu mecbur bırakarak evden gizlice ayrılıyor..... 

Bence Savannah her ne kadar sevdiği adamı korumak için bu kararı aldıysa da güvenli evden ayrılmakla hayatının hatasını yaptı, çünkü gerçek düşmanları hiç tahmin etmediği kişilerdi, zaten bu gerçekle yüzleştikten sonra işler iyice karıştı, ekipten biri hayatını kaybetti, Savannah tekrar kaçırıldı, işkence gördü, ölümle yaşam arasındaki o ince çizgide ölümün soğuk nefesini bu kez daha yakından hissetti.... 

Finale doğru ekibin onu tekrar bulması, Amerikalı denen sadistle yüzleşmeleri, onlar gelene kadar Amerikalının Savannah'a yaptıkları korku ve aksiyon filmlerini aratmadı bence ..... 

Son sayfalarda Savannah'ın aldığı karar bence çok saçmaydı Cole'a haksızlık yaptığını düşünüyorum, bakalım bu aptallığını final kitabında nasıl düzeltecek...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder