Sayfalar

AŞKIN ADI YAHYA - YORUM


Tanıtım

İnadına Aşk, Şahane Damat ve N'olur Ayrılalım dizilerinin senaristi Nehir Erdem'in beşinci kitabı; Aşkın Adı "Yahya" inatçı, samimi ve sıcak bir aşkı anlatıyor. Nereye kaçarsan kaç, aşk seni bulur! "Üşüdün," dedi Yahya. "Gidiyorsun," diye mırıldandı kadın.

Yahya, göründüğünden fazlasıydı. O, içinde fırtınalar koparken, dingin dalgaların arkasında saklanan ıssız bir adaydı. Fırtınalarını anlayacak kadını bekleyen, ıssız bir adam… Esra ise fırtınaları anlayacak kadın değil, kasırganın ta kendisiydi! Yahya'nın hayatına estiğinde, adam ya içindeki tutkunun izini takip edecekti ya da ikinci kez yenilecekti. Şimdi aşka yeni bir isim vermek de mümkün, sonsuza kadar kaybetmek de.



Yazarı: Nehir Erdem
Yayınevi: Müptela Yayınları
Goodreads Puanı: 4.14

Sayfa Sayısı: 408






" Karım olmaya karar vereceğin günü bekliyorum. O gün geldiğinde, nefesini benim ciğerlerimden çekeceksin."



Çok sevdiğim bir yazarın güzel bir kitabını daha bitirdim, kalemindeki doğallığı ve günlük konuşma dilini seviyorum, eğlenceli, sıcak ve içten geliyor bana  :) 

Bu kitabımızda, yaşadığı platonik bir aşka kendisini fazlaca kaptırıp hayata küsen, bu uğurda yaşadığı şehri bile değiştiren bir adamla, onu ilk gördüğü andan itibaren seven ve elde etmek için her şeyi göze alan, deli mi deli bir Esra karakterimiz var :)

Esra sırf sevdiği adama yakın olabilmek adına üniv. için Düzce ye gider ve yurda yerleşir, ama okulda çıkan bir karmaşadan sonra kader bu iki genci aynı evde bir araya getirir, okul bitene kadar misafir olacaktır Esra Yahya'nın evine ve tabi şansı yaver giderse gönlüne de..

Aslında Yahya'nın Esra ya bir anda aşık olması biraz hızlı oldu sanki, yani kız evini temizledi iki yemek yaptı diye birden adamın kafası karıştı, tamam hayatına bomba gibi düştü kız, adamın bildiğin düzeni değişti, üstüne üstlük çatlak ve sevimli annesi de eşşeğin aklına karpuz kabuğu düşürdü ama ne bileyim azıcık hızlı gelişti işte :)

Diğer yandan Esra'ın aşırı fevri hareketleri hem beni hem Yahya'yı bayağı delirtti, tamam kızı anlıyorum platonikte olsa adamın ilk aşkı ile aynı mahallede oturmak ve o kızı neredeyse her gün görmek insanı huzursuz eder ama bence Yahya'nın aşkına inanmalıydı, zira yaptıklarıyla bunu fazlasıyla kanıtladı, ama kızımız adamı çok zorladı ve neredeyse her şeyi mahvediyordu :)

Yahya ve Esra ile aslında İEBD kitabından tanışıyoruz,Esra İsmail'in yeğeni Yahya ise İsmail in en yakın hatta tek dostu :) 

Yazarın kitaplarını okumaya son hız devam :))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder