Sayfalar

CROSSFİRE SERİSİ TANITIM - SYLVİA DAY











Crossfire Serisi 1

Ateşle oyna!

Sana Soyundum Amerika'da haftalarca bestseller listelerinden inmeyen, tüm dünyada 38 ülkeye satılan Crossfire üçlemesinin ilk kitabıdır. 

"Sana ihtiyacım var, Gideon" dedim soluk soluğa ve tahrik olduğu için şimdi daha da yoğunlaşmış olan kokusunu içime çektim. Sırf teninin baştan çıkarıcı kokusu yüzünden hafifçe sarhoş olduğumu düşündüm. "Beni çıldırtıyorsun."

Bileklerimi bırakıp yüzümü avuçlarının arasına aldı ve dudaklarını dudaklarıma sertçe bastırdı. Pantolonuna uzanıp gizli fermuara ulaşabilmek için iki düğmeyi açtım...
New York'un en gözde bekârı, Cross Holding'in varisi Gideon Cross -namı diğer Bay Gizemli ve Tehlikeli- Eva'nın karşısına çıktığında genç kadının yapabileceği tek bir şey vardı: Tüm bedeni ve ruhuyla ona teslim olmak...



PUANIM










Crossfire Serisi 2



Sakın korkma!
Zifiri bir karanlığa açtım gözlerimi. Gideon, yatağı hafifçe çökerterek yanıma oturdu ve üzerime eğilip aramızdaki battaniyenin üstünden kollarıyla sardı bedenimi. Parmaklarımı göğsüne dokundurunca çıplak tenini hissettim. İnledi ve dudaklarını dudaklarımdan ayırmadan bana doğru eğilerek ayağa kalktı; aramızdaki battaniyeleri çekip attı.

Crossfire serisinin ilk kitabı Sana Soyundum'la başlayan Gideon ile Eva'nın tutkulu aşkı hiç hız kesmeden sürerken araya eski sevgililerin girmesi, her ikisinin de şiddet dolu geçmişinden karanlık yüzler bu ilişkiyi bambaşka boyutlara taşıyor. 

Bakalım, namı diğer Bay Tehlikeli ve Gizemli'nin bir türlü dile getiremediği korkunç sır aydınlanacak mı? Eva'nın farkında olmadığı büyük tehlike ne? Sende Kendimi Buldum'da, Crossfire serisinin heyecan dozu daha da yükseliyor. 



PUANIM











Crossfire Serisi 3


Crossfire macerası hız kesmeden devam ediyor!

Sen benimsin! 

Gideon havlumu çekip açtı. Havlu yere düşüp de ben karşısında çırılçıplak kalınca sert bir soluk aldı. "Ah, Eva." Sesi öyle duygu doluydu ki gözlerim yanıyordu. Tişörtünü başının üstünden çekip çıkardı ve bir kenara fırlattı. Sonra bana doğru uzandı, çıplak tenlerimizin birbirine dokunacağı anı uzatarak dikkatle girdi kollarımın arasına.

Crossfire aşk macerası hiç hız kesmeden devam ediyor! Tutkuyla birbirlerine kenetlenen Eva ve Gideon'ın artık kimsenin bilmediği tehlikeli bir sırları var! Eva'nın hayatını mahveden üvey kardeşi Nathan öldürüldü. Peki, onu öldüren kişi kim? Eva, şüpheleri ve aşkı arasında doğru yolu bulabilecek mi?

Sana Soyundum ve Sende Kendimi Buldum'la iyice harlanan tutku ateşi serinin bu üçüncü kitabıyla doruğa ulaşıyor. Sana Bağlandım inanılmaz bir dönüm noktasıyla okurları soluksuz bırakıyor.



PUANIM






Crossfire Serisi 4



Eva ile Gideon'un aşkında yeni bir perde… Crossfire serisinin 4. kitabı Sende Tutuklu Kaldım'da Eva ile Gideon'un aşkında yeni bir perde açılıyor.

Ortaya çıkan sırlarla tutku ateşi daha da körükleniyor…






( HENÜZ OKUMADIM  )










CROSSFİRE SERİSİ 


1- SANA SOYUNDUM

2- SENDE KENDİMİ BULDUM

3- SANA BAĞLANDIM

4- SENDE TUTUKLU KALDIM

5- ONE WİTH YOU




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder