Sayfalar

SEVMİŞTİK - YORUM



Tanıtım Bülteni

"Bir kalp nasıl severse değil, bir ruh nasıl severse sevdim seni." Bu sözleri söylediğinde Karan'lığa mahkûm bir kalpti Derin. Çektiği acılarla yoğrulmuş kalbi, babasının eziyetleriyle şekillenmişken aşk onu yeniden tanımlıyordu. Derin, geçmişiyle güçlenmiş bir genç kadın olmasına rağmen, Karan'da bulduğu huzuru babasından ve tüm tehlikelerden koruyabilecek cesarete sahip olmanın sınavını verecekti.

Derin'de sevda arayan bir yürekti Karan. Yaşamının ummadığı bir yerinde bulduğu Derin, kalbinin merkezine otururken; o, bu aşkın beraberinde gelenlere ne kadar göğüs gerebilecekti ki? Karan bir bir yanda kendi hesaplaşmaları arasında kaldığında, aşkın tehlike ile boy ölçüşmesinde kim galip gelecekti? Küçüğünün yağmur çökmüş gözlerinde bulduğu huzurun varlığı, onların sevdalarının büyüklüğüne bağlıydı ve onların yürekleri birer yangın yeriydi. Derin ve Karan sevdalarına gönüllü yenik düşerken, aşkın hayatla savaşında sadece tek bir kazanan olacaktı: Gerçek aşk.


Yazarı: Şerife Kar
Çevirmeni : -
Orjinal Adı: -

Yayınevi : Postiga Yayınları
Goodreads Puanı: -

Seri Sıralaması: -
Safa Sayısı: 336








Kitabı okudum ama bir sor nasıl okudum, ortada bir konu varmı dersen kitabın üçte bire yakınını kapsayan bir olay var gerisi, bol bol ergen diyaloğu, abartılı yapmacık sevgi sözcükleri ki bir ara aşırı sevgiden boğulacaktım , diyeceksiniz ki sevgi sözcüklerinin nesi kötü, satırlara bu derece vıcık vıcık dökülmesi beni soğuttu desem : )

Tamam, çok kötü bir kitap değildi , ama akılda kalacak hafızalara kazınacak bir kitapmıydı derseniz asla.

Derin , kendisi üniversite öğrencisi , iyi bir kız, benden iyi olmasın, bunalttı resmen, annesini çok küçük yaşlarda kaybetmiş, çocukluğunda, kendisini sürekli döven hasta ruhlu bir babası var, tabi onunla yaşamıyor onu anneannesi büyütmüş iyi bir kadın Derin'in hayatını kurtarmış resmen ..

Karan, Derin ile aynı üniversiteye gidiyor, orada tanışıp sevgili oluyorlar, birbirlerini çok seviyorlar, öyle seviyorlar ki, iki yıldır aynı evi ve aynı yatağı paylaşmalarına rağmen kardeş kardeş uyumuşlar :))

Yan karakterlere gelirsek Burcu ve Mert ikilinin ortak arkadaşları, bir ara çıkmışlar ama Mert'in çapkınlıkları onları ayrılma noktasına getirtmiş, aslında Mert kızı pek sevememiş ama kızın jeton geç düşüyor : ) kitaba sonradan dahil olacak olan Hazal, Karan'ın kızkardeşi, Nergis Karan'ın insanı hayattan soğutacak annesi , anne demeye bin şahit ister..

Bir gece aniden gelen bir telefon , ve ortadan kaybolan Karan, kendisinden kitabın 86. sayfasında haber alıyoruz, bir ara son sayfalarda tanışacağız diye korkmadım değil, ve ortada kalan, sevdiği adamın acısıyla ortalarda ruh gibi dolaşan kızımız Derin ..

İlerleyen sayfalarda Karan'ın kızkardeşinin başına gelen bir olay nedeniyle ortadan kaybolduğunu anlıyoruz, sonrasında Derin'in olayı öğrenip İzmir'den ve İstanbul'a yolculuğa çıkması , ve olayı süpermen gibi çözüp topluca İzmir'e geri dönmeleri, aslında olay başta da söylediğim gibi kitabın az bir kısmını kapsıyor gerisi , ben seni çok seviyorum , asıl ben seni çok seviyorum muhabbeti.

Bu tarz yorumlar yazarken üzülüyorum, zira yazar emek vermiş yazmış, ben de göz vermiş okumuşum, ama sonunda hayal kırıklığı yaşayınca, çok üzülüyorum. itiraf etmeliyim ki sayfalar bir an önce bitsin diye dua ettiğim kitaplar arasında yerini aldı.

Yazarın , kalemini sevemedim olayların örgüsü hızlı ve karmaşık, geçmiş ve şimdi arasındaki bağlantılar zayıf , özellikle başlarda gereksiz o kadar detay var ki, ayrıca  karşılıklı diyaloglar çok yetersiz ve basit geldi..


PUANIM



3 yorum:

  1. Açıkçası çok arada kalmıştım okusam mı okumasam mı diye ama bu yorumdan sonra bu planı direkt askıya aldım :D

    YanıtlaSil
  2. eyvah , kötümü etkiledim sen bana bakma, malum zevkler değişebiliyor : ))

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil