Sayfalar

SEN MİSİN EKSİK PARÇAM - YORUM





Tanıtım

Mevsim ve Bal Köpüğü'nün ardından; üçleme, Sen Misin Eksik Parçam? ile tamamlanıyor. Zeynep Işıklar üçüncü kitabıyla hikâyenin başlangıcını anlatıyor. Skolyoz hastası bir kadının bedenindeki yaraların ruhuna yansıyan kısımlarını iyileştirmesini, kendi bedenini sevmeyi öğrenişini anlatan bu kitabı da diğer iki kitap gibi severek okuyacaksınız. 

Zaman...Kimine yara kimine çare olurken, Cemre'ye yalnızca hiçbir şeyin iyileştiremeyeceğine inandığı yaralar bırakmıştı. Tüm canlılığını yitirmiş, hayata dair tüm renklerden sıyrılmıştı. Tamer...Kapkara gözleriyle bir anda Cemre'nin hayatına giren adam... Sert ve soğuk duruşuna rağmen tüm yaralarına iyi gelecek bir ateş yakabilir miydi? "Seneler boyunca gözlerimi kapadığımda, tek bir şey canlandı gözkapaklarımın ardında. Belki rüya belki anı... Onca sene, tek bir yüz hayat buldu zihnimin derinliklerinde."



Yazarı: Zeynep Işıklar
Yayınevi: Müptela Yayınları
Sayfa Sayısı: 456
Goodreads: 4,06



YORUM


Uzun zamandır pek kitap okuyamamıştım, ama güzel bir kitapla açılış yaptım diyebilirim :)
Yazarın okuduğum ilk kitabıydı ve çok beğendim :)

 Gençlik yıllarını skolyoz hastalığı ile mücadele ederek geçiren ve onca acının, ameliyatın içinde, sevdiğini düşündüğü birinden hiç beklemediği bir darbe alan Cemre, kendisini aşka kapatmış, hayatına ailesi ve en yakın arkadaşı Ada dışında pek kimseyi sokmamış, ta ki Tamer'le karşılaşana kadar.

 Babalarının tanışıklığı sayesinde, Cemre'nin aile şirketinde çalışmak için yurt dışından dönen Tamer, genç kadınının etrafına ördüğü duvarları bir bir yıkmaya başlıyor, hastalığın bıraktığı izleri  sevgisiyle kapatmaya çalışıyor, Tamer, öfkeli, sert, güçlü ve aşk dolu bir adam, sevdiği söz konusu olunca gözü hiç bir şey görmeyen cinsten , ben kendisini pek bir sevdim :)

 Nefret edilesi, kadın ve erkek karakterlerin kitaba hareketlilik kattığı ve her satırından zevk aldığım bir kitap oldu .

 Kitapta +18 sahneler oldukça yoğun, ben rahatsız olmadım, kitap bir bütün olarak çok güzeldi , yazarın yüreğine sağlık :) 








2 yorum: