Sayfalar

SENİ İSTEMİYORUM - YORUM



Tanıtım


Bu evlilik ailesini kurtaran fakat kendisini öldüren bir anlaşmaydı!

İki aile arasındaki kan davasını durdurmanın tek bir yolu vardı ve artık kimsenin bir kaybı daha kaldıramayacağı o gün karar çoktan verilmişti: Sıraç ve Derin ne olduğunu anlamadan, kendilerini zoraki bir evlilik arifesinde bulduklarında itiraz etmeye bile hakları kalmamıştı.

Bu, mutlu bir aşk evliliği değildi. Mecburiyetler tarafından dört bir yanı sarılmış, nefretle kabullendikleri hayatı yaşamak zorunda bırakılmış bir çiftin hikâyesiydi.





Yazarı: Hatice Kurtaran
Yayınevi:Mendirek Yayıncılık
Goodreads Puanı: 2,50
Sayfa Sayısı: 398








Maalesef kitabı pek sevemedim, yani çok kötü değildi ama töre ve kan davası gibi ağır konuları işleyen bir kitabın karakterlerinin daha olgun olmasını beklerdim ama karşımda hareketleriyle, diyaloglarıyla, iki ergen aşık buldum, bu da beni kitaptan soğuttu, yani seveni çoktur bir şey diyemem ama ben çok zor okudum...

Aralarında kan davası olan birbirine düşman iki aile, iki tarafta kayıplar vermiş, ve bunların ilk görüşte birbirlerinden nefret eden ve üstüne zorla evlendirilen çocuklarının bir gecede aşık olması çok zorlamaydı, bence bu tarz kitapların içeriğindeki aşk yavaş yavaş gelişmeli, iki tarafın kan yangını, yerini tutkulu ve güçlü bir aşka bırakmalıydı ama olmadı..

Kitaplarda karakterleri kendi ağızlarından dinlemeyi severim üçüncü şahıs anlatımını sevmiyorum, bu da bir eksiydi bana göre, ama özellikle bir konuda yazar çok kararsız kalmış kızın göz rengi, neredeyse her sayfada farklı anlatıldı, önce ela, sonra yosun yeşili, sonra yeşilimsi sonra tekrar ela :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder