Sayfalar

BAL KÖPÜĞÜ - YORUM


Tanıtım

Azra Ve Görkem Birbirlerinden Uzak Durmaya Çalıştıkça İçine Düşecekleri Yangını Körüklediklerinin Farkında Değillerdi…

Soğuktu. Teni kadar soğuktu bakışları. Ardındakileri gizleyen, kendine dair en ufak bir iz taşımayan koyu kahve gözler... Vurulmuştum.Kendi iyiliğim için ondan uzak durmamı istemişti. Ardından beni öperken tüm benliğimi ele geçirdiğini fark edememiş miydi? Ona bağlanmış, kendimi dudaklarının tadında, teninin soğuğunda kaybetmiştim. Gözlerinin kenarlarına işlemiş gölgelerini yok etmek istemiştim. Sustukça taşlaşan kalbini eritmek... Oysa derin sessizliği değil miydi beni ona çeken? "Yok, Azra. Anlatacak bir şeyim yok. Gördüğün kadarım işte." Değildi.



Yazarı: Zeynep Işıklar
Yayınevi: Müptela Yayınları
Sayfa Sayısı: 352
Goodreads Puanı: 3,58



Yorum


Yazarın bir kitabını daha bitirmiş bulunmaktayım, ama favorim hala S.E.P kitabı :)

Merve ve Azra iki yakın arkadaş, yurt dışında okudukları dönemde tanışmışlar, Azra'nın ailesi Merve'yi kendi kızları gibi benimseyince kalıcı bir dostlukları olmuş, okul bitip de Merve ülkesine dönmeye karar verince Azra da onunla birlikte dönüyor, moda sektöründe bir şeyler yapmak, iş kurmak var hayallerinde, işler yoluna girene kadar, Azra bir süreliğine Merve ve abisi Görkem'in yaşadığı evde, onlarla birlikte yaşayacak.

İşte hikaye de bundan sonra başlıyor, Azra ve soğuk nevale Görkem arasında, cinsellik yönü ağır basan, gelecek vaat etmeyen, yoğunlukla gecelere dayanan bir ilişki başlıyor, zira Görkem kuralları en baştan koydu, gelecek hayal etmek yok. Azra Görkem'i ilk gördüğü andan itibaren aşık olmuştu, fakat bu aşk bana, çok çabuk oldu gibi geldi, birden bire ayılıp bayılmaya başladı adam için, gözlerinde eridi bitti, fanteziler havada uçuşmaya başladı, hoş Görkem ne ara aşık oldu o da ayrı bir konu :)


Fakat bir süre sonra Azra bu ilişkiden daha çok şey beklemeye başlıyor, sadece tensel uyum yetmiyor ona, Görkem hep hayatında olsun istiyor, tabi Görkem kabul ederse, ama Görkem'in önce geçmişiyle hesaplaşması lazım, yoksa bir geleceği olmayacak gibi görünüyor :)















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder