Sayfalar

DAHA SABAHA ÇOK VAR - YORUM

Tanıtım
Sırlar…
Daha fazla bastırılamayan tutku ve şehvet…
Açığa çıkamayan duygular…
Catherine Marks, iki senedir Hathaway ailesinin kızlarına mürebbiyelik yapıyordu. İşinden büyük keyif alan Catherine'in tek bir sorunu vardı: Hathaway kardeşlerin sinir bozucu ağabeyi Leo.Leo Hathaway ise kız kurusu diye nitelediği Catherine'e kafayı takmıştı. Genç kadının bir sır gibi sakladığı geçmişini öğrenmek için her şeyi göze alabilirdi.
Sürekli didişmeler, iğneleyici laflar, dik dik bakışlar… Birbirlerine tahammül edemeyen Catherine ve Leo için belki de en beklenmedik şey, ateşli bir öpücüktü… Bu öpücükten sonra artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı. 


Yazarı: Lisa Kleypas
Çevirmeni:Yeşim Öksüzoğlu
Orjinal Adı:Married by Morning
Yayınevi:Epsilon Yayınevi
Goodreads Puanı:4.14
Seri Sıralaması:4/5
Sayfa Sayısı:383












Güzel bir kitaptı, yazarın kitaplarını sırasıyla okumadığım için karakterleri "Benimle Kal" kitabından tanıyorum, o kitabı pek sevmemiştim zira çenebaz kadınları yüzünden başıma ağrıtan bir aile Hathaway'ler,ayrıca yazar o kitapta tüm aile bireylerini tanıtacağım diye ana karakterlere çok az yer vermişti...

Bu kitabın erkek karakteri Leo'yu oradan tanıyorum, aslında kendisi pekte sevdiğim bir karakter değildi, fakat bu kitapta farklı bir Leo ile karşılaştım, gerçek bir erkeğe dönüştüğünü gördüm, Catherine ile yaptıkları ağız dalaşlarını sevdim, keskin zekalarıyla birbirlerini kışkırtmayı iyi beceriyorlar :)


İki karakter de her ne kadar soğuk ve duyarsız görünseler de içlerinde yatan, sıcaklığı,aşkı ve tutkuyu birlikte keşfetmelerini okumak eğlenceliydi,özellikle arsız ve serseri imajı çizen Leo'nun tutkulu bir aşığa dönüşmesini okumak bana keyif verdi :)


Puanım





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder