Sayfalar

YALNIZ GÖZLERİN İÇİN - YORUM


Sevgi nelere engel olabilir? Acı dolu bir kalbin ilacı olabilir mi? Gizemli bir adama olan öfkeyi yok edebilir ya da bitmez sanılan bir nefretin verdiği ince sızıyı dindirebilir mi?

Tutkuyla harmanlanan nefretin çöküşüne, sırlarla harmanlanan sevginin mücadelesine şahit olun! Kazanmanın hüznünü, yenilmenin güzelliğini hissedin. Mavi gözlerde kaybolan bir adamın aşkı için direnişini okuyun. Ve acılı bir kadının adım adım sevgiye boyun eğişini görün! Gülümseyeceğiniz, hüzünleneceğiniz ve sonunda mutlu olup keşke bitmeseydi diyeceğiniz bir F.M.Arsal romanı daha


Yazarı: Fatih Murat Arsal
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Goodreads Puanı: 4,19
Sayfa Sayısı: 736








Özetlemek gerekirse , oldukça uzun, bol karakterli, güzel başlayıp güzel devam eden, ama sonlara doğru kadın karakterin saçmalamalarıyla beni delirten bir kitaptı :)
Yazardan bir ricam olacak, artık  kadın karakterlerini ölümlülerden seçse ne iyi olur, bizde meleklerle yarışacak muhteşemliklerini iki cümlede bir okumasak, valla içime daral geldi, elleri, gözleri, saçları, memişleri, kıvrak hatları, sütun gibi bacakları derken erkek karakterden uzaklaştım  :))
 Kitapta, bir kadının aşık olduğu adamın ki aynı zamanda patronu oluyor , iki yıl önce kaybettiği kardeşinin ölümünde parmağı olduğunu öğrenmesi, ve ardından , bir yandan intikam almak için kendince planlar yaparken, diğer yandan adama aşık olmasının hikayesi anlatılıyor, Güney'in beni delirttiği sahnelerin başında Tahir'in vurulma sahnesi var, adam onun yüzünden ölümden döndü, neymiş efendim kızımız tetiği çekme demiş, ölen kardeşini hatırlayınca yerdeki adama acımış, iyide Tahir onu vurmazsa o Tahir'i vuracak ki nitekim de öyle oldu, sonra da hastane koridorlarında zırladı durdu yüzsüz :)

Kitabın sonlarına doğru Tahir kıza biraz çektirdi yani süründürdü ama benim içim soğudu mu hayır, ben olsam hayatımdan tamamen çıkarırdım :)


Bu arada kardeşinin olayı  hiç de  Güney'in bildiği gibi değil, Tahir'imiz masum, yani masum derken o ve arkadaşları ki başta Tahir olmak üzere hepsi birer ilah  :) "Ghost" adlı özel bir birimde, devlet için tehlikeli görevlerde çalışıyorlar ama masum insanlara asla zarar vermiyorlar  :)


Puanım: 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder