Sayfalar

S*KTİR ET AŞKI - YORUM



Tanıtım
Aşkların en güzeli yaşanmaması gereken aşktır. 
"Hayatın basit olmadığını biliyordum çünkü ben de basit değildim. Hatta basitten daha fazlası olduğumu ve normal pek bir yanımın olmadığını öğreniyordum. Bir adama âşık olmak zaten başlı başına bir şeydi ama bir rüya yüzünden en yakın arkadaşınızın sevgilisine âşık olmak..." 
Helena Conway âşık olmuştu. İsteksizce, farkına varmadan. Ancak haklı sebepleri vardı. Kit Isley onda olmayan her şeye sahip. Ve Helena'nın en yakın arkadaşının sevgilisi olmasaydı, her şey çok güzel olabilirdi belki.Helena kalbini susturmalı, doğru olanı yapmalı ve başkalarını da düşünmelidir.Ta ki bunu yapmayana dek.



Yazarı: Tarryn Fisher
Çevirmeni: Merve Altıparmak
Orjinal Adı: F*ck Love
Yayınevi: Aspendos Yayıncılık
Goodreads Puanı: 4.17
Seri Sıralaması:-
Sayfa Sayısı: 344







Yazarın daha önce Fırsatçı kitabını okumuştum ve pek beğenmemiştim ama bu kitabını sevdim,  farklı bir kalemi var, kurguları ve özellikle kadın karakterleri gerçekten arızalı :)

Bu kitaptaki arızalı kızımızın adı Helena, rüyasında kız arkadaşının sevgilisi Kit ile birbirlerine aşık olduklarını ve bir aile kurduklarını görüyor, işler ondan sonra çıkmaza giriyor, bir yanda en yakın arkadaşı, diğer yanda hayatının tam merkezine yerleşen Kit, Helena rüyanın etkisinden ve Kit'e karşı hissetmeye başladığı yoğun duygulardan kaçmaya çalışırken, hayat onları hiç beklemedikleri olayların içerisine sürüklüyor...

Helena tüm bu karmaşanın içinde, birde erkek arkadaşından darbe yiyince çareyi tası tarağı toplayıp kaçmakta buluyor, gittiği şehir Seattle, oraya gitmesindeki amacı sevdim, ama orada Greer adındaki kızı bulmaya çalışması ve arkadaş olması bu kız tam zır deli dedirtti bana :)

Helena'nın en sevdiği şeylerden biri selfie çekmek, Seattle'da  gezdiği her yerden selfie çekip enteresan başlıklarla paylaşması sonucu, Kit kızın nerede olduğunu anlıyor, tabi oraya gitme sebebini de :)

Kit karakteri biraz sönük geldi bana , baskın olan karakter Helena idi , bu arada sonlara doğru kitaba dahil olan karizmatik Muslim karakterinin yaptığı iş beni şaşırttı aklımın ucundan bile geçmezdi :)


Puanım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder