Sayfalar

SONSUZA KADAR - YORUM


Tanıtım

Hollywood yıldızı Jack Eversea, Carolina sahilindeki küçük kasabaya adım attığında, Keri Ann Butler'ın masum kalbine bir anda girmiş ve yedi ay sonra kasabadan ayrıldığında, geride kanayan bir yara bırakmıştı. 
Jack en yakınındakiler tarafından ihanete uğramış, aldatılmış ve tehdit edilmişti ve neredeyse kariyerinden olacaktı. Aynı zamanda, belki de hayatındaki tek "gerçek" şeyin de parmakları arasından kayıp gitmesine izin verdiğinin farkındaydı. Ama elleri bağlıydı; bunun olmasını engelleyememişti… En azından şimdiye kadar.
Şimdi Jack geri döndü ve gerçek aşkının kalbini kazanmaya kararlı. Peki, ama Keri Ann'i, hem Jack'e hem de istediği her şeye, sonsuza kadar sahip olabileceğine inandırabilecek miydi?


Yazarı: Natasha Boyd
Çevirmeni: Filiz Tülek
Orjinal Adı: Forever Jack
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Goodreads Puanı: 4.13
Seri Sıralaması:2/2
Sayfa Sayısı: 384









Serinin bu son kitabında, Jack'in , butler cove geri dönüşünü ve Keri Ann'e kendisini affettirme çabalarını okuyoruz , Jack yine harikaydı, sayfalar ilerledikçe gidişine dair hiç bir şeyin göründüğü gibi olmadığını anlıyoruz, Jack in, aşkı ve tutkusu karşısında  Keri Ann'in mızmızlanmaları beni verem etti, yok sen ünlü birisin  ben o hayata hazır değilim, yok beni basından dedikodudan koruyamazsın, mıy, mıy delirtti beni gelgit akıllı, adamı çıldırttı resmen , sabır taşı olsa çatlardı, Jack'i tebrik etmek lazım  :) 

 Kitabın bir bölümünde Jack in, günlüğünden bazı sayfalar okuyoruz, butler cove'a geri döndükten sonra günlüğündeki bu sayfaları yırtıp, Keri Ann'e vermişti, onsuz geçen aylarda neler yaşadığını ve ona karşı neler hissettiğini daha iyi anlayabilmesi için ve Jack'in yazdığı bu satırlar çok güzeldi  :)

Kitabın ilk yarısındaki geri dönüşlerde biraz sıkıldım ama yine de beğendim, özellikle adada baş başa kaldıkları sahnelerde yazar aralarındaki aşkı ve tutkuyu çok iyi yansıtmıştı :)

Ve final sahnesinde Keri Ann beni yine şaşırtmadı, neyse ki veremin ötesine geçip daha beter bir hastalığa yakalanmadan bitirebildim kitabı :))


Puanım: 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder