Sayfalar

ONARILMIŞ - YORUM



TANITIM

Ben Savannah Miller. Tutsaktım, kurtarıldım… Kurtuldum… Hayatın bana gösterebileceği tüm kötülükleri yaşadım. Babamın, kardeşim dediğim en yakın arkadaşımın ihanetiyle yüzleştim. Kaçırıldım, tacize uğradım, nefes bile alınamayacak yerlerde tek başıma yaşadım; delirmemek için hayata tutunmam gerektiğini öğrendim. Bebeğimi kaybettim. Arkadaşım gözümün önünde öldürüldü. Ve ben mücadele etmeyi seçtim, kaybetmeyi değil. Ben hayata tutundum, aşka tutundum ve doğmamış bebeğime inandım.
Şimdi tüm yaralarımı sarma zamanı...

 Kolay olmayacağını bile bile direndim. Aşkıma güvendim, onun sıcaklığı beni ayakta tutmaya yetti ve en önemlisi kendime güvendim.  Yeni bir hayat için yeni yerler seçtim, geçmişimi unutmak için kaçtım tüm sevdiklerimden. Ailemi kaybettiğimi sanıyordum; oysa gerçek ailemin kaçtığım insanlar olduğunu anlamam çok da zor olmadı. Geçmişimi kabul ettim, dostlarıma, aşkıma ve bebeğime sarıldım.
Ben Savannah Miller; onarıldım.
“Bana  normal bir an yaşattığın için teşekkürler. Seni seviyorum.”





YORUM


Serinin final kitabı daha çok Cole ve Savannah'ın ilişkileri üzerine yoğunlaşmıştı, ikinci kitapta Savannah güvenli evden ayrılmış, kendi ayakları üzerinde durabileceğini göstermek istemişti ama bence o evden ve Cole'dan uzaklaşmak istemesi büyük aptallıktı... 

 Savannah kasaba'daki barda barmaid olarak çalışmaya başlıyor, orası zaten Blackstone ekibinin sahibini tanıdığı ve sık sık uğradıkları yerlerden biri, bu nedenle evden ve ekiptekilerden çok da uzaklaşmış sayılmaz zira her daim gözaltında sayılır :)... 

 İkili bir yandan aralarındaki problemleri çözmeye çalışıyor diğer yandan birbirlerinden uzak duramıyor, ama asıl sorun Savannah'ın New York'ta görülecek kaçırılma davasında, kardeşi gibi gördüğü ama tüm yaşadığı kabusun baş kahramanı olan Lynnie'ye karşı vereceği ifade... 

Finale doğru Savannah'ın iğrenç babasının yaptığı kötü sürpriz, ikiliyi bekleyen güzel haberler ve kitaptaki yan karakterlerin mükemmelliği derken kitabı mutlu sonla noktalıyoruz :)... 

 Seriyi okuyacak olan arkadaşlar için hatırlatma yapayım +18 sahneler final kitabında biraz fazlaydı :))... 

 Yayınevi Black Stone serisini de yayınlasaydı çok güzel olurdu, zira kitabın yan karakterleri de harika, onların kendi hikayelerini okumak isterdim :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder