Sayfalar

SAPLANTI - YORUM



TANITIM

“Hastalıklı ruhum, kendimle savaşırken onu buldum. Parlayan güneş çillerine vuruyor, kocaman gülümsemesiyle etrafa bakıyordu. Uzun saçları omuzlarına dökülürken onu izlemeye devam ettim. Zincirlenmiş kalbimin iplerini çözdüm, onu kalbime mühürledim. Ve o saniye hayatını ele geçirdim.”
Egemen Demir. Kirli geçmişinden zerre pişmanlık duymadan geleceğine yeni cinayetler yazan Sadist. Planlarının ortaya çıkmasıyla her şeyin bittiğini sanan Meyra Kaya için asıl son, şimdi yazılmıştı.







YORUM



İlk kitabın finalinde olayların büyük bir kısmı açığa çıkmıştı sadistin kim olduğunu öğrenmiştik ama asıl final bu kitapta onu belirteyim.. 

Yazar bu kitapta sadistin kendisine yoğunlaşmış,  onun kim olduğunu, geçmişini, ailesini, kurbanlarını, kafasının içindeki sesi, Meyra'nin hayatına neden ve nasıl dahil olduğunu öğreniyoruz.. 

Meyra karakterini hiç sevmesemde güzel bir seriydi, yazarın kalemine yüreğine sağlık







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder