Sayfalar

KÖRDÜĞÜM - YORUM




Tanıtım Bülteni


Bir ay önce, akıl hastanesine yatırıldım. Dün, Lachlan ziyaretime geldi. Beni öptü ve aklımı kaçırmaya başladığımı söyledi. Saatler sonra Max düşüncelerimi işgal etti; deli olmadığımı ve bana ihtiyacı olduğunu hatırlattı.

 Birkaç dakika önce geçmişimi aydınlatmaya çalışarak gerçeklikten daha da uzaklaştım… Şimdi, herkes benim aklımı kaçırdığımı düşünüyor ama ben onun gerçek olduğunu ve ne gördüğümü biliyorum… Bana inanıyor musun?


Yazarı: Calia Read
Çevirmeni : İnci Nazlı
Orjinal Adı: Unravel

Yayınevi : Yabancı Yayınları
Goodreads Puanı: 4.09

Seri Sıralaması: -
Safa Sayısı: 336





Yorumum 

Güzel bir kitaptı ama çok daha güzel olabilirdi diye düşünüyorum, yazarın bugün ve geçmiş zaman dilimlerini birbirine bağlamasını sevdim, karakterler arasındaki aşk ve birbirlerine olan bağlılıkları güzel aktarılmış.

Kitabı okurken, Naomi’nin konuşmaları ve düşüncelerini aktarış şekli bana soğuk ve ruhsuz gelmişti, biraz daha yoğun dram katılabilirdi diye düşünmüştüm ama sonra fark ettim ki aslında Naomi olayları anlatırken üçüncü kişinin gözünden anlatıyor,yani onları bir başkası yaşadığı ve olayların merkezine kendisini koymadığı daha doğrusu koyamadığı için bu kadar soğuk ve ruhsuz.. 

Okurken bir süre sonra bazı şeyleri anlıyor, ortada bir tuhaflık döndüğünü fark ediyorsunuz, bazı olaylar yada konuşmalar karşısında sizin de kafanız karışıyor acaba az önce yaşananlar gerçekten oldu mu diye : ) 

Aslında yazar çok önemli bir konuyu kaleme almış, bir süre güzelde götürmüş ama sonunu aceleye getirmiş, yaşananlar hakkında biraz daha detay verilse, ve gerçeklerin ortaya çıkmasından sonraki süreci biraz daha okuyabilseydik iyi olurdu diye düşünüyorum : )


PUANIM













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder